Jobbat...

...har jag gjort idag. Började åtta och slutade två..... Kom nyss hem men upptäckte att jag glömde handla hälften av det jag skulle ha i affären. men jag planerar ändå att gå ut en sväng sen...Röra fläsket lite ;)

Trött som attan är jag idag...Fy vad jag avskyr att stiga upp tidigt nu för tiden. Tänk vad man kan ändras!!! Jag som ääälskade tidiga morgnar. Nåväl...Nu är jag ledig tills fredag då jag tagit på mig att jobba extra...Annars hade jag varit ledig ända till måndag. Men skönt i alla fall med mogondagen ledigt =)

Nu ska jag slappa en pyttestund innan jag drar ut på nya äventyr ;)


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Usch och fy för tidiga morgnar! Har jag aldrig gillat, och värst är nog att min mamma tycker att sova längre än till 04.30 tyder på slöhet och förslösad tid... Själv tycker jag att natten är en bra tid att vara vaken på, sova gör man så skönt på morgon och förmiddan... ;-)



Ha de så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback