Hej...


Har inte haft något att skriva om.... Är bara sur och nere mest hela tiden och det är inget kul att skriva om. Tyvärr är mesta deppet angående min kropp och det är fan inte klokt. Kalla mig löjlig men jag har svårt att acceptera att kroppen blir gammal och allt svårare att hålla efter =/.

Men nog om det... Har varit ledig hela helgen och mest bara slappat. Nåja, jag har gått entimmespromenader varje dag och jag har tränat lite med mina gummiband.

Och idag fick jag äntligen tummarna ur och strippade granen...Att det ska ta sån tid för mig. Nu ska jag bara orka bära ner allt i källaren.

I morrn ska jag klippa mig... Gissa om jag längtar? Hehe, ser inte riktigt klok ut just nu ;) Bollhuvud....
Sen jobbar jag minsann varje dag nästa vecka, utom lördag. Har tagit på mig några extrapass och det känns bra för kanske veckan går fort. Snart dax för ny tur norrut ju.....

Nä...nu räcker det för idag...Puss





så här skulle jag kunna tänka mig att klippa mig..
är det fel på en 41-åring?


Kommentarer
Postat av: ejmis

Även fast man passerat 40-strecket så får man ha vilken frisyr man vill...KÖR PÅ!!! =)

Postat av: Nettan

hoppas du piggar på dig och känner dig bättre !



Klart du ska klippa dig som du vill !

2010-01-17 @ 17:55:25
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hej!

Jag skyller på att det är måndag,för jag läste det som om det var du som strippade för grannen;-)

Men sen läste jag om det hela HÖGT, då trillade kronan ner=)



Oavsett ålder så är det den frisyr DU vill ha som gäller!!!



Kramkram

2010-01-18 @ 08:09:19
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Ibland har man inget att skriva om, det bara är så. Trust me, I know. Been there....



Hoppas du kör på när det gäller nya frillan, så länge du gillar den & triva, så ska inte åldern hindra dig! Och vad är egentligen 41?? Bara siffror ju! ;)



Massa kramar till Dig!

2010-01-18 @ 09:13:17
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback