Hujedamej...

Sov lika jäkla kasst inatt... Fasiken alltså. Men jag har bara slappat lite grann i soffan sen jag kom hemn från jobb. Har städat och diskat också =) Ska väl ta och strippa julgranen också...om orken finns. Men när jag gjort det måste jag ju rasta dammsugaren med och det vete fan om jag orkar idag.

Just nu dricket jag en kopp kaffe.... Ska nog ringa till älskling också innan jag tar en promenad i isstormarna.... Ja, det stormar så det viner i fönstren. Men jag måste ju röra på fläsket ;)

Löjliga jag har läst några årshoroskop också...Bara för att få några hinter om vad som komma skall... Men hu vad sur man blir emellanåt ;) Avfärdar helt enkelt allt jag inte gillar så vad är det då för mening med horoskop??? Hahaha, ja jag har väl aldrig sagt att jag är riktigt riktig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback