Orka liksom...



Tvi och blä... Jag är dödens trött på att känna mig fet =(

Kan någon vänligen förklara för mig varför jag som inte är det minsta överviktig känner mig som jag har 30 kilos övervikt??? Det börjar bli tröttsamt att känna så. Allt spänner och gör ont...hatar verkligen att ha BH för den stramar.

Fy vad jag gnäller....Men jag vill ju känna mig fin. Tur det är dags att gå till frissan på måndag så jag i alla fall kan känna mig lite fin... Ser ju ut som en tönt nu ;)

Nä... Måste rusa till jobb...TjInG

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Tror årstiden gör mycket. Man engagerar sig inte lika mycket i sig själv. Inte jag iaf... Kommer hem, äter nåt och slänger mig på soffan.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback