Snart...

...dags för damen att kila till jobb.

Orkade inte blogga igår och knappt inte idag heller...Har ju inget att förmedla ändå =/ Trist kärring det här...;)

Men mitt liv kilar på i vanlig takt och just nu är det väl lugnt...Har grabbarna hemma denna veckan och igår kväll var det full rulle. Eftersom deras datorer är kassa så satt vi i vardagsrummet alla tre och samsades om TV och laptop...Gissa vem som mest stirrade i taket eller läste tidning??? Hehe....
För att inte tala om såren i öronen.... De där grabbarna kan bannemej snacka ;)

Nä.. Nu måste jag dricka upp mitt kaffe och försöka kränga på mig nåt korvaskinn och kila iväg.... På tal om korvskinn...Jag håller fortfarande en nyttig profil ( peppar, peppar) och har gått ner 3 kilo =)

Puss....


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Stor kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback