Tjingeling...

Jobbar ett par timmar idag..Lugnt just nu. Var sååå jäkla trött i morse att jag inte ville stiga upp....Samma igår, mådde pyton större delen av dagen...Kunde knappt ta mig ur soffan. Men fick en liten hint av Åsa på FB....Hmmm, slarvmajan jag har ju inte tagit B-12 sen oktober och ja, de ska tas var 3:e månad =/ (tur jag skrev detta nu för hade glömt det igen. Ska ringa läkaren om recept nu)



I alla fall tog jag tag i mig själv till slut igår och tog en tur till Malmö och mötte upp dottern. Hon har varit i Paris på semester och hade köpt en liten födelsedagspresent till sin mamma....En jättefin prydnadsängel. (hon vet nämligen att mamma älskar änglar i alla former) Det blev en trevlig dag på stan men hualigen vad jag har svårt för mycket folk....Det verkligen myllrade ;)

Bara lite drygt en vecka nu....Längtar

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas du blir lite piggare nu!!



Mysig helg ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback