Ett år yngre...



Idag är det exakt två veckor till jag fyller år....Men måste får berätta att jag tjänat ett helt år ;)

Har nämligen varit jäkligt virrig senaste året och varit ganska säker på att det är 43 jag blir.....Men visst ja!! Jag blir "bara" 42 och har i ett huj blivit ett helt år yngre ;) Hehehe....

Ibland kan det vara bra att vara virrig.

För övrigt firar jag idag 1,5 år som rökfri och undrar var blev den tiden av???



Igår satte jag mig på tåget och for iväg...Mötte upp dotter med kompis i Malmö och tog sen tåget vidare mot Svedala......Blev ett par härliga timmar med min mamma, hennes man, mina syskon och syskonbarn..... Var en bra dag helt enkelt =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Så härligt att komma på att man är ett år yngre...det händer väl sällan...väldigt sällan...!

Postat av: ejmis

När man kommer över 40 blir det lätt lite struligt med att hålla reda på åren ;)

2010-06-27 @ 22:02:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback