Fynd...

Ledig idag med... Dagen började med regn men blev sen oerhört varm och solig...Skönt.

Mest slöat men gick en sväng till Röda korset och oj, vad jag fyndade. Ett par superfina svarta jeansshorts som passar perfekt för bara 20 kronor och ett flätat brett skärp för 10 kronor. Ville egentligen ha ett par vanliga jeansshorts men är nöjd ändå.....

Ledig i morrn med...Börjar bli lite trist men det är ju för att jag vill att tiden ska gå fort nu ;)
 6 dagar kvar =)

Men jobbar hela helgen så då går tiden lite fortare....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra fyndat där!

Postat av: Fjäderlös Tvåfoting

Tiden, fortare, när man jobbar?

Jaha?

:-D

2010-06-09 @ 22:38:07
URL: http://fjaderlos.wordpress.com
Postat av: Emma-Pemma ( Minnietiger )

Kikar in till dig lite då & då för att uppdatera mig lite ...

Underbart att läsa om din soulmate N, att det känns bra. Förstår precis vad du menar att man är nere dagarna efter ett " hej då ", för att sen klara dagarna bättre... tills det börjar närma sig igen... Fy bubblan för tok-längtan!! Man blir ju galen!



Hur långt är det mellan er?

Mellan mig och Vf är det Stockholm-Lund ... Aj aj aj... Men just nu är han hos mig, och jag njuter!! :)



Stor kram på dig!!

2010-06-10 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback