Hemma igen..

Kom hem för nån timme sen...Trött som en jag vet inte vad och ont i huvudet..... Pestdag.

Som om det inte är nog illa att jag måster hem liksom...Nä det ska vara ett herrans liv på tåget (ja, gnällkärring) och sparkande i ryggstödet och sen försenat tåg med lite stress i Sthlm.


Nåväl...Senare delen av resan var väl något lite bättre...Visserligen blev jag apsur för att sätet inte gick att fälla men upptäckte snart att jag istället kunde utnyttja två säten då ingen satt bredvid på hela resan...Gött ;)


Men fy bubblan vad det sliter med dessa farväl om och om igen... Men nu är det bara två veckor och fem arbetspass kvar innan det blir två veckors semester med älsklingen =) Skönt....


Kanske borde sova nu...Ska jobba heldag i morgon med start tio...Tjing


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas du får en bättre dag idag!



Kramar

Postat av: ejmis

Du får fundera på om du inte ska flytta norrut snart ;)

Kram!

2010-06-22 @ 12:44:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback