I´ts time to go...

Ikväll då jag gick hem från jobb slog det mig....Men åh, i morrn åker jag ju =) Har känts så jäkla trögt i 5-6 dagar nu....Som om tiden satt fast i sirap. Och så helt plötsligt är det dags liksom.... Skönt.

Men som vanligt när jag ska iväg så känns det i magen...Har jag fixat det och det....Att jag ska vara en sån jäkla kontrollfreak alltså. Tur jag brukar kunna släppa det efter en dag eller så. När jag inte längre finns på hemmaplan och ändå inget kan göra.

Nu är jag i alla fall färdigpackad (mindre än vanligt så jag tror jag lär mig). Känner mig ganska trött nu så snart dyker jag sängen...Åh, vad jag är glad... I morgon =)


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Trevlig resa, och vistelse!!!



Nattinatti

Postat av: Kajsa

Du skall ha en underbar vistelse i Norrland. Sköt om dig.

2010-06-15 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback