Illa...

Uscha mej....Begriper inte hur jag funkar alla gånger men jag börjar lära mig ;)

Jag vet ungefär hur mycket (lite) lön jag har att vänta varje månad och ungefär hur MYCKET utgifter.... Men det är inte förrän nu då lönelappen dyker in och jag fattar att hallå.....Inga pengar blir ju kvar....Nu deppar jag =(

Men på ett sätt är det ju skönt att jag inte deppar ner mig hela tiden utan håller det till ett par dagar.
Men just nu är det jobbigt....Fy fasiken vad tårarna rinner emellanåt. Hatar verkligen mig själv från och till..... Varför blev jag som jag blev???

Men äsch...Förhoppningsvis lyckas jag och grabbarna bus leva på luft och kärlek!!!

Men bry er inte om mig och mitt gnäll....Det är jobbigt och det är ganska allvarligt men jag överlever.... Behöver verkligen bara få ur mig ångesten för att sedan kunna lägga den bakom mig..... Vill inte låta pessimistisk ;) För jag är ju egentligen inte det.....


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Finns ingen dag i månaden som jag mår så pissdåligt som "lönedagen"... när jag betalt mina utgifter är det i stort sett tomt på kontot. Då blir jag sur, förbannad och folkilsken!!! Hatar det! Och ändå har jag inga vidlyftiga kostnader, det är liksom hyra, el, telf och ev mat ;-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback