Inte mycket...

Soft lördag...Nästan på gränsen till trist ;)

Det är verkligen underbart väder nu...Varmt och soligt. Men vet inte var jag ska göra av mig själv om dagarna. Orkar liksom inte bara vandra omkring i denna jäkla trista by men har inte råd att ta mig nån annanstans.... Skulle vilja fara till Malmö och vandra i västra hamnen...Så vackert =)
Menmen...ont i fötterna har jag så jag tyckte inte att en långpromenad var ett alternativ... Blev en tur på byn istället....Kika i affärer är alltid kul även om man inte kan handla...Kan väl alltid få lite idéer och tips.

Sen har jag legat och lapat sol på balkongen... Tack och lov så fläktade det lite där idag. Nackdelen med min balkong är en JÄTTEnackdel. Den vetter ut mot värsta trafikerade gatan..... Uscha vilket jäkla liv heeela tiden.

Nu bara sitter jag här...Får väl se om TV:n har nåt att erbjuda...Annars hämtar jag väl min bok =)

Tvättdag i morrn...Jippie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback