Jobbigt värre...


Jag har gått upp ca. 15 kilo sen förra sommaren..... Det, mina vänner, är en hel del. Folk jag möter tycker inte det syns och det är ju möjligt att det inte gör för ibland kan jag själv bli lite lurad =/

Men lurad det blir jag inte av mina sommarkläder... Får fan vara glad om jag får mina, tidigare skitstora, shorts ens över låren... Och de hängde ner över höfterna förra sommaren... Inga kjolar passar och flera tunikor som ska sitta löst är som korvskinn =(

Nu är det ju inte så att jag är skitfet....Men jäkligt fattig. Har ju inte råd att införskaffa helt ny sommargarderob.

Nåväl...Ett I-landsproblem antar jag men jobbigt nog för just mig ;)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Förstår att det är jobbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback