Slappt...

Vilken skön dag det blev.... Var ute och gick kanske tre kvart och fick värsta randen efter linnet..Och då var jag ändå grundad i solariet. Snacka om att solen tar.....

Men jag gick inte ut på gräset...Jag bangade. Men en annan dag gör jag det garanterat för solen är där hela dagen och det är jättestor gräsmatta så det är liksom gott om plats. Jag lade mig på balkongen ett tag istället..Om jag lägger mig på golvet längs med väggen så får jag sol på hela mig ;) Men hu vad varmt det blir, för det fläktar ju inte alls där nere på golvet...Haha

Ikväll har jag bäddat rent i min säng och duschat och rakat benen så gissa om det blir skönt att krypa ner i sängen ikväll...=) Ååååh, jag är ju faktiskt jättetrött för jag har frossat i glass och kakor ikväll.....Så alldeles snart ska jag sova..


NaTtI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback