Trist liv...

Har jobbat ett dygn...Tror aldrig det varit så tråkigt att jobba tidigare. Ett tag kändees det som jag skulle dö av tristess..... Menmen, jag lever än ;) Ont krut förgås inte så lätt...Sägs det ju.

Idag är en sån där mellandag då jag mest bara slappar.. Ska ju jobba hela dagen i morrn igen. Men tvätta står på schemat idag. Inte alltför mycket tvätt men vill ändå ha rena kläder med när jag far på tisdag.. Åååh, längtar ;)

Ja, värsta trista livet denna damen lever.... Men det får ni stå ut med. Snart ska jag ha en roligare vecka men den delar jag inte med er...sorry ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

snåljåp ;) he he..nää skojar bara..ha det så gott..kram från ett dyngsurt Stockholm :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback