tröttröttröttrött...

Japp...jag är trött. Sov skitdåligt natten mot måndag....Kanske tre timmar. Sen skumpande på buss och tåg typ tio timmar....Trodde ju att jag skulle sova gott i natt. Men tji, eller tja, somnade snabbt men vaknade runt fem i morse och kunde icke somna igen.....Tror jag slumrat någon minut till och från. Hoppas jag sover bättre inatt.

Har jobbat idag och det gick bra....Har ett bra jobb. Idag spelade jag Mariokart på wii flera timmar....Så jäkla kul =)




Var efter jobb och handlade...Här var alldeles uttömt i skåp efter mjin lilla tripp så för att stora grabben skulle klara sig idag köpte jag baguetter i bistron på tåget igår ;) Men nu har jag fyllt upp lite igen och vi lär klara ett par dagar i alla fall.... Huvudsaken att grabbarna har mat i morrn då jag går på ett dygnspass.

För övrigt så saknar jag N.....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas du får sova gott så du kommer in i vardagsrytmen igen...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback