En sån dag....


Jag avskyr att vakna med känslan av att detta är en skitdag..... Ni vet då man känner sig pissed off i samma sekund som man slår upp gluggarna ;) Så känner jag idag.......

Grått och trist ute......Jobb som vankas i eftermiddag och egentligen inte är betungande......Att trots att pojkarna inte är här så finns de i mitt huvud hela tiden ändå och oroar.... Att jag känner mig fet......Obefintliga tillgångar (läs:pengar). Allt detta hjälper till att göda det dåliga humöret.....

Nej, låt det bli en ny dag....

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Ingen bra start på nya månaden... :( Hoppas tisdagen blir bättre....



kramar om

Postat av: Anonym

Det kan inte vara roligt att känna sig som en fattig smurf....

P o K

2010-03-01 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback