Jobbig mage...


Börjar tro att något står fel till i min mage.... Mår illa från och till hela tiden....Har ont mitt i magen.... väldigt, väldigt uppblåst mage. Ser gravid ut ju...... (upplysas kan att jag just nu har indianer i vassen så nej det är jag inte)Idag har jag inte ens ätit en massa onödigt men ändå känns det som jag frossat igen...Som att magen ska sprängas. Fan vad det är jobbigt.För en hypokondriker som jag är detta inte bra... Just nu har jag nämligen magcancer..... Blir inte bättre av att jag faktiskt har en sjukdom med förhöjd risk för just den sjukdomen. Men jag försöker trösta mig med att man inte kan äta då, och det mina vänner, har jag inte svårt för...än =/

Nä, nog om det. Har haft dottern med pojkvän på middag idag.....Tortellini med ostsås och örtbröd åt vi och drack vin till.... Glasstårta till efterrätt. Blev en trevlig kväll =)

Snart dags att sova.... Möte och jobb i morrn sen semester läääänge. Längtar, längtar till torsdag då jag äntligen åker till älsklingen

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det blev nog lite för mycket gott för magen ikväll. Ha ha !



Skönt att ha något roligt att se fram emot.

Hoppas du får en trevlig semester.



kram

Postat av: Ann

Hoppas du får det underbarast hos älsklingen!

2010-03-09 @ 07:15:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

När man er bilden så blir man nästan orolig.....och visst kommer du att få det bra på din ledighet....P o K

2010-03-09 @ 12:21:07
Postat av: Gabbi

Oj då....Men de e gott med vin ;)...

Ha en fin dag!

2010-03-10 @ 06:16:36
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta bort laktosen!

Det brukar bli bättre då,

lycka till..

2010-03-10 @ 16:23:03
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback