Onsdag...


Ojojoj, vad solen skiner och värmer idag... Var precis ner i affären och det hade inte suttit fel med en promenad... Tyvär har jag att fixa innan jobb vid två.... Sen jobbar jag till i morrn.

Men, rena rama vårkänslorna får man i alla fall... Frös inte ens utan halsduk. Åh, vad jag vill att detta ska stanna nu. Men det kan man ju se sig i månen efter.

Ska som sagt jobba inatt.... Känns lugnt. Förutom att jag tappar en sovmorgon. Men vad är väl en bal på slottet ;) Bara åtta ynka dagar kvar tills jag åker....=)

Nä, göra lite nytta kanske innan jobb....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får en bra kväll o natt på jobbet!

Kram kram!

Postat av: Gabbi

Morning!!

2010-03-04 @ 06:11:25
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Roligt roligt! Visst är det härligt när tiden tickar på!!?

Åker till Skåne idag!! jublar



Vårsol låter toppen! ;)



Stor kram, trevlig helg!

2010-03-04 @ 08:26:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback