Skitjag...

Usch vad jag känner mig som skit... Ibland vill jag verkligen inte finnas. Så jobbigt att finnas liksom när man ändå bara känner sig alldeles misslyckad =(

Just nu hatar jag hur jag ser ut....Både viktmässig och hud och hår....Allt är bara fuuult. Jag hatar också att jag en gång försatte mig i det som idag ställer till det ekonomiskt.....Jag är helt enkelt en katastrof.

Varför kan jag inte hitta livsmening när jag är själv???? Allt känns bara pest när vi inte ses..... Fan, skjut mig.

Ska jobba i eftermiddag och i natt....Försöker hitta motivering att göra mig i ordning och kanske fixa lite här hemma innan....Hemmet förfaller och jag har bara varit hemma 4 dagar..... Jaja, kanske jag snart får lite fräs då....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Usch vad pissigt jobbigt du verkar ha det just nu, men det kommer andra dagar, det vet jag... har gjort liknande helvtesresor, som fortfarande det finns sviter kvar efter... Fy för den lede att det ska vara så jobbigt att leva!

Men du har iallafall en kärlek,även om det är många mil emellan, så finns någon där för dig!!! (själv är jag numera inne i tänket att ingen kan älska mig,jag är inte värd att älska... osv)



Sänder styrkekramar i lass till dig!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback