Ännu mer gnäll...

Fast ni vet ju vid detta laget att bloggen är min lilla klagomur ;)

Är en sådan dag...DEPP. Men egentligen inte av någon särskild anledning..... Bara alldeles för mycket i huvudet som snurrar omkring och inte går att sortera ordentligt. Plus att det känns så här allt som oftast i månadsskiftet då jag ser att pengarna inte räcker till.....Surt som fan.

Funderar väldigt mycket på annat jobb....Heltid. Men det får ju vänta ett tag till. Hualigen att inte kunna åka en gång i månaden till N. Menmen....Lite tittar jag på andra jobb....Både här och där ;)

På tal om jobb så är det visst snart dags att kila dit ett par timmar..... Sen har jag två dagar ledigt då jag kan ta itu med alla "måsten", som städa t.ex. Hahahaha.....

Ha bästa dagen sötnötter....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag fattar inte hur de klarar dig på halvtid!! Kan inte han jobba mindre och komma ner till dig oftare i stället?



Ha det bäst!

Postat av: Åsa

Fast... jobbar du mer betalar du ju av fortare! (=Kan få lägenhet lättare och få bättre ekonomi.)

2010-05-26 @ 18:47:22
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Min sämsta dag är alltid pensionsdagen, för när jag betalt räkningarna är pengarna slut... surt!



Tur du klarade dig ifrån översvämningen här i stan,folk blev blöta om tassarna...



Kram!!

2010-05-26 @ 21:55:53
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback