Änteligen...


Fick låna en nätadaptor till laptopen....Tack och lov ;) Igår var det så intensivt på jobb att jag inte ens orkade stanna kvar efteråt för att surfa... Ville bara hem. Så gårkvällen tillbringades med en god bok.

Imorgon längtar jag efter ;) Så klart är det dags att ut och resa..... En lite annorlunda tur denna gången så jag ska irra omkring i främmande stad efter en styck buss... Haha..... Ska bli kul att se om denna yra höna löser det ;)
Äsch... Så klart. Jag har ju sketabra lokalsinne.

Dags för en kopp kaffe nu... Håller på att röja här efter sönernas helg på egen hand ;) Sen ska jag jobba.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att se ifrån dig igen! =)



Ha det så bra på din resa, och lycka till med bussbyte!

Postat av: Ann Catrine

Undrar jag om det är här i stan bytet sker till buss... kanske skulle gått in och guidat dig isåfall. Ha det så mysigt nu på din lillsemester!



Kram :-)

2010-05-17 @ 17:25:00
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ha det bra i Norrland =)

2010-05-17 @ 20:26:53
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback