Just inget kul....

Fortfarande inget nät hemmavid....Fasiken =/ Således fattar ni kanske att jag sitter på jobb...Hehe.

Just nu känns det mesta skit och jag har trillat ner igen.... Där jag inget är värd. Där jag är skit som bara ställer till det.... Fattar inte varför jag är så?? Vaknar på morgonen med deppkänsla och vill bara att dagarna tar slut.

Igår var värsta dagen i mannaminne tyckte jag... Allt bara hopade sig över mig och dagen slutade med att stora sonen inte kom hem förrän efter midnatt =O ( droppen liksom på en skitdag) Men antar att även han behöver revoltera...Och upp till skolan kom han i morse.....

Nåväl... Det är bara jag själv som kan hjälpa mig och just nu samlar jag mod att ta itu med mitt liv.... Tack och lov har jag ett underbart stöd i N. Önskar jag haft honom för 20 år sedan.... Någon jag kan prata om allt med. Då hade jag kanske aldrig satt mig där jag är idag.

Men jag deppar nog ett par dagar till...Har inte samlat tillräckligt mod än och har fullt upp med sönerna känns det som.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt att höra att du har ett så bra stöd.

Kram!

Postat av: Lotta

Hoppas du snart mår bättre och att nätet kommer igång hemma igen.

Kramis

2010-05-03 @ 15:17:31
URL: http://findmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback