Konstig...



Idag blev jag väckt lite över nio av telefon... Pratade en stund men låg kvar i sängen. Efter vi pratat färdigt råkade jag visst somna igen och hör och häpna......Vaknade ännu en gång av telefon klockan halv ett =O.
Helt sjukt ju...... Känner mig jäkligt groggy och inte alls okej. Vet inte om det är att jag sovit för mycket eller ätit för lite =/


Nu försöker jag röja undan här hemma....(paus nu). Verkligen välbehövligt då jag ignorerat stöket totalt nästan en vecka.... Senare idag kommer dottern och hennes kompis hit och käkar middag så det är väl bäst jagf blir klar nån gång.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Pröva att sätt dig och ät lite själv också i fejjandet! Inte bra att glömma av det...



Kram!

Postat av: Lotta

Jag gör detsamma idag försöker röja men det går seg ;)

2010-05-09 @ 14:58:07
URL: http://findmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback