Ny dag....

Igår skrev jag ett inlägg som jag genast tog bort igen men jag antar att ni med bloglovin känner er lurade på konfekten eftersom det finns där..... Men det blev lite fööör öppet kände jag. Sorry....

Idag är det lördag och en alldeles grå sådan..... Ska försöka fylla dagen med något. Antagligen promenad och sen städ =/ Mamma kommer nog på tisdag och det vet väl alla hur det är..... Man vill visa mamsen att man har rent och snyggt omkring sig. Jag tror bannemej att jag ska kila till grillen också... Fy bubblan vad blek denna lekamen är.

Hoppas alla får en fin lördag....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart man har rätt att ändra sig och "ta tillbaka" ett inlägg!



Kram o ha en fin lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback