Tears...

Snyft.....Såg precis sista delen av dokumentärserien om Jade Goody. Usch vad sorgligt det är när unga människor dör. Tårarna kom flera gånger när folk höll tal på hennes bröllop. En månad efter bröllopet dog hon =(
27 år gammal.....



Sen kom ungdomarna (lillkillen med flickvän) och satte sig och pratade lite med mig innan tjejen skulle hem... Trevligt =) Att mamma duger alltså...Men så har han en ovanligt trevlig flicka.....Snackig som sjutton ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra...Kanske kika på medium???

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men, de e väl faaaan att jag missade det där programmet IGEN...., har inte lyckats se ett enda..

Måste nog kolla upp om det finns att se på internet..



KRAM

2010-05-26 @ 21:47:01
Postat av: Ann Catrine

Missat varenda avsnitt! Hoppas det finns kvar att kolla på nätet...



Nattinatti raring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback