The höst is back.....


Hualigen vad hösten kommit till skauneland idag.... regn och storm för fulla muggar och brrr, vad kallt. Har varit iväg en sväng på förmiddagen till jobb för lite sommarplanering och huj vilka bra arbetstider jag får i sommar =). Jo, vi ändrar och bestämmer själv våra sommarschema.

Det var när jag gick från jobb jag höll på att frysa häcken (händerna) av mig...... Känns liiite taskigt med tanke på att jag vet att solen finns någonstans i sverige just nu... Menmen....vad gör väl det om tusen år ;) Enda med vädret som egentligen stör mig är att jag vill ut och promenera....Har inte gjort det på 2 dagar nu och det retar mig. Men jag avvaktar... Har det inte slutat regna lite senare så trotsar jag det och går ut ändå...Här ska brännas fläsk ;)

Nu ska jag räkna timmar...Ja, sommarschematimmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback