Vilken jä*la söndag...



Kom hem från jobb i morse och lade mig i sängen...Kände mig oerhört trött trots att jag sovit bra på jobb. Efter ett telefonsamtal sov jag sedan till vid tolv. Minst av allt utvilad.....

Upp i soffan och starta datorn.... Då är det något konstigt med den och den verkar kraschad :O Efter en del pul och återställningar i felsäkert läge fick jag den att funka... Puh.

Har varit trött och yrslig hela dagen och känner mig jätteknepig i kroppen.... Men som jag nämnde innan så är det märkliga kroppsliga grejer på G i kroppen som antagligen har med min ålder att göra!!! Ja, jag vet inte men gissar.

Längtar till det är dags att sova...I morgon är en annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Yrsel... hmmm, har du tagit din b12-injektion?



Ha det fint gumman!

Postat av: ejmis

Det som händer i kroppen nu för tiden och som har med åldern att göra är INTE kul...

Kram!

2010-05-31 @ 11:52:16
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback