Advent...



Urk...varje gång jag ätit mår jag illa =( Undrar varför det är så? Har just käkat pasta carbonara och således mår jag illa..... Tsss.

En annan jobbig sak är att jag fått en konstig kroppsklåda =/ Först började det under foten..... Kliade nåt kopiöst. Sen har det kliat lite här och där.... Handflatorna har det också kliat i. I morse kliade det så mycket på överkroppen att jag fick kliva upp redan vid halv sju och bara lääängtade hem från jobb. Fy fabian vad jobbigt det är.

Annars tog jag en uppfriskande promenad i snön idag till City Gross..... Blev 9000 steg bara av det. Handlade några småsaker där och sen hem för att få upp ljusstakar och stjärna här hemma. Så nu är det gjort.

Ska snart jaga iväg grabbarna för en pappaperiod..... Dags för gamla mamma att vila lite.....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas du blivit bättre med den besvärliga klådan, sånt kan ju göra en galen!

Men snart är du på väg norrut, hör av dig om du vill ha en fika efter vägen ;-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback