Ännu tröttare...

Har jobbat idag....Urk, vad tröttigt det var att kliva upp i morse. Men jag känner att jag levefr i alla fall...Länge sen jag var så här sömnigt trött. Gårdagen var ju inte så ledig trots ledighet för jag tvättade ju...Men i morrn är jag bannemej helledig =)

Just nu har jag en ung son i vardagsrummet som försöker rengöra min matta...Går lite sådär =/ Fattar inte varför jag har en beige matta när vi é så snafsiga...Hehe. Kaffefläckar och diverse annat.... Men jag ger honom chansen...Inte varje dag de känner sig manade att självmant städa ;)

Men åååh, låt det va kväll snart..Vill sova =)

Förresten så har jag inte ens orkat tänka på sju grejer om mig så utmaningen får vänta ett tag...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skickar ner lite upp-piggande kramar till dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback