Ge mig energi...

Är så in i bombens trött på att vara trött och slö..... Men har ingen kraft att ta tag i det. Jag bara fortsätter sitta här och nästan somna. Örk.... Men nu ska jag i alla fall kila till jobb.

Fick förresten ett samtal från stora grabbens lärare igår.... Känns inte som det fungerar för honom =( Han går i vanlig gymnasieklass och har fått anpassad skolgång men det fungerar inte ändå... Hans märkliga beteenden som han tidigare bara visat i sin specialklass visar sig nu också...Inte bra för honom alls. Så igår plockade jag fram alla böcker jag har om Högfungerande autism och aspergers för att få lite tips och råd och sen blir det skolmöte på fredag.... Gaaah, vad frustrerande det är =/

Nä...sorry, måste kila nu. TjInG

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad är det du menar när du skriver "hans märkliga beteende"? Vad är det han gör? Tråkigt att det inte fungerar i skolan. Styrkekram!!

Postat av: ejmis

Har han sk tics som vid Tourette?

2010-11-16 @ 17:36:12
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Själv är jag mitt uppe i allt med skolgång och ej en fungerande son.

Men så har vi ju ingen klar diagnos...Som om det skulle ha ngn betydelse. Han mår skit, vi mår skit. Att det ska vara så svårt att tänka om,innan dignosen är klar.



Jag blir så trött och ledsen,för min sons skull.

Kramkram

Postat av: Lotta

Hoppas att allt löser sig till det bästa

// Lotta



2010-11-18 @ 16:33:32
URL: http://findmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback