Idag....

....var jag uppe sju för att tvätta. Ujujuj, vad det kändes ;) Men jag kröp ner under täcket i väntan på nästa maskin... Så även om jag inte somnade om var det ju lite myspys.

Sen när tvättandet var klart i eftermiddag bar det iväg till jobb och idag gick det lugnt tillväga... Haha, ibland alltså gör jag inte många knop ;) Sen till affären för några inköp... Hem och fixade mat som blev köttfärsbiffar och pommes.

Nu sitter jag här...Trött som attan men ska fixa lite kaffe tror jag. Sen krypa upp i TV-soffan.... kanske ;)

Jo men jippie...Vilken kanonspännande dag ;) Hahaha.... Men faktiskt har det varit en hyfsad dag =)

(6 dagar)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad du har hunnit en hel massa!

Här ligger man i lä... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback