Ännu en dag...

...ledig och slappar framför datorn.
Men jag ska snart göra mig i ordning för en promenad i det vackra höstvädret...Måste ju få lite frisk luft och inte bara sitta här och kura.

Men det är faktiskt skönt att bara vara....Om jag bara kunde slippa få skuldkänslor för att jag gör det... Hallå!! Varför blir man itutad att man måste göra nåt hela tiden annars är man bara slö??? Jag försöker fortfarande lära mig att jag får lov att bara vara =)

I morgon gäller dygnsjobb så denna vilan sitter gott ska ni veta.....Sen på söndag kväll kommer grabbarna bus till mig för 2 veckor och då mina vänner är det ganska fullt upp ;) Curling you know ;)



Kommentarer
Postat av: caja

"Ibland är det viktigt att arbeta för lönen. Men ibland är det nödvändigt att ta det lugnt och se till att dagens viktigaste beslut är att bestämma vilken färg du gillar bäst i regnbågen!"//Douglas Pagels



Må väl/caja

Postat av: Åsa

Jag vet...det är svårt att unna sig själv det..



Svar: Tack, jag gör ett försök! =)

2010-10-15 @ 21:22:42
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack darling! Det var ju piece of a cake!! =)

T.o.m för mig!

2010-10-15 @ 21:27:50
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback