Ännu mindre...

Nu é det bara sju dagar kvar..... Just nu känner jag att det gärna får vara om en vecka.
 Hela min kropp mår pyton just nu... Så där som man kan må ibland. En oro inuti som inte går att relatera till något men ändå är så påtaglig. Är övertrött hela dagarna men kan inte sova när jag lägger mig...I natt låg jag vaken till över två och då jobbar mina käkar på övertid...Hu, vad de maler och ont får jag..Till slut känns det som musklerna ska kväva mig :O

Längtar jättemycket nu och ska bli skönt att komma iväg....

Sänder en tanke till en bloggvän som har det jobbigt.
 STOR kram till dig.....


För övrigt fyller min storasyster år idag....GrAtTiS till henne.....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kramar om och hoppas eftermiddagen blir bättre!

Postat av: Anonym

löv u

2010-10-26 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback