Hello...

Var uppe tidigt idag och oj, vad det känns...Är bamsetrött nu. Var iväg på studiebesök med jobb på en liknande verksamhet som vår i en annan stad. Var jättekul att se hur det funkar hos andra och gav massa ny inspiration =) Men också sug att söka nytt jobb.... Gillar nytt...Oskrivna blad liksom.

Sen jag kom hem har jag bara varit...Slapp och trött och noll ork till någonting. Ont i nacken och vänster arm. Känns i armen som muskelvärk men har inte använt den på nåt ovanligt vis så kanske har jag legat konstigt med den i natt??? För det fanns där när jag vaknade....

Lite sol hade inte skadat....Är grått och vått idag och huu, vad kallt (rått). Men nu måste jag väl ge mig ut i det råa...Behöver bröd mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback