Home alone...

Hemma igen...sen i går kväll. Hade "sovmorgon" idag....Eller vaknade fem typ och har efter det sovit och varit vaken om vartannat......Tio var det inbokat ett APT på jobb...Så där har jag varit ett par timmar. Nu är jag hemma om innan jag ska tillbaka och jobba i eftermiddag.

Snart blir det en massa schemaförändringar på jobb och det stressar mig lite att inte veta hur det blir. Antagligen blir ett preliminärt schema klart denna veckan och efter att ha fått prata med assistenten om mina "behov" känns det något bättre. Får väl se hur det blir.

Annars aka jag försöka ha en lugn vecka bara för mig....Grabbarna är ju hos sin pappa denna veckan med eftersom vi ska försöka med tvåveckorsperioder nu. Känns både bra och inte bra....Skönt att kunna bara vara och sakna N i min egen takt...men samtidigt kanske jag får lite väl mycket tid till saknad =/ Jaja...får väl se hur det blir.
Hur som helst lär jag ju sakna honom.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

även du är saknad förstår du....

2010-10-12 @ 20:58:39
Postat av: Lenita

åh inte roligt att gå fram o tillbaka till jobbet..vad jobbar du med? hoppasschemat blir bra då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback