Jag har jobbat..

Har avklarat ett dygn på jobb...Jäklar vad snabbt det gick...Svisch så var det liksom lördag kväll =O. Ibland undrar man liksom hur det kan gå så fort... Jaja, god sömn blev det i alla fall på nya stället och det är ju aldrig fel. Kom hem för ett tag sen och har suttit med mitt kaffe.

Idag ska jag dammsuga och röja av lite innan grabbarna kommer hem hit ikväll...... Lite liv och rörelse två veckor nu. Ska ta en promenad också sen i det alldeles underbara vädret (om än liiite kallt). Måste ju ta vara på solen =)

Nä, nu måste jag gå på dass ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tänkte också ta en prommenad när jag kom från jobbet... men så landade jag i soffan =/



Kram o ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback