Ner som en pannkaka....

Strul och skit med bredbandet igår kväll gjorde att vi bara hade tre TV-kanaler att titta på och ingen dator att sitta vid..... Det gick det också och vi hade en trevlig kväll här hemma med sår i öronen ;) Yngstingen kan verkligen hålla låda.....

Sen kom då denna jäkla skitmorgon och sände mig rakt ner i ett jäkla svart hål =(
Svårt som attan att väcka yngstingen och sen skrek vi fram och tillbaka på varandra... Fasen vad jag avskyr det.....

Ska snart jobba och här sitter jag i morgonrock med mitt kaffe och är nere.....Får väl snart ta mig i kragen och duscha. Stackars kollega annars ;)

Hoppas det känns bättre i eftermiddag....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bråk med ungar på morgonen är verkligen ingen hit.

Jag vet precis vad du menar.



Hoppas att dagen blir bättre efter duschen !



kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback