Njae...

Fortfarande skallevärk....Fasiken att det inte kan ge sig. Men sitter nu med varm vetekudde på nacken och hoppas det ska hjälpa lite att lösa upp knutar och så för jag tror att en del av värken kommer från nacken. Resten är att jag biter ihop käkarna hela jäkla tiden =(

Men livet går vidare...Man måste ju göra både det ena och det andra. Har varit iväg och jobbat..Blev en lagom kort dag. Sen hem och röjde här hemma.....Och fixade mat.

Nu är det lugnt här...En son är ute och en sitter som vanligt vid sin dator ;) Ja, det gör ju jag med...Hahaha. Vilka nördar vi é.
Idag saknar jag min stora flicka....  Var ett tag sen vi sågs.

Saknar N också...Vansinnigt mycket.




Kommentarer
Postat av: Nostalchic

Fundera på om du kan vara tandpressare, http://www.alltomdinatander.se/Vanliga-problem/Tandpressning-/ Jag är och har tänkt köpa bettskena länge men inte kommit till skott vilket är riktigt dumt (jag vet) När jag är stressad ligger jag och pressar ihop tänderna på natten och man får ont i både huvud och axlar.



Kram

2010-10-23 @ 08:33:31
URL: http://beyondsizes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback