Prickig...

Fredag....ledig =) Ja, faktiskt ledig heeela helgen.....Så skönt.

Har en styck prickig son här hemma...I går kväll visade han mig sina underarmar och de var rödprickiga och flammiga. Idag är hela halsen, ryggen, mage/bröst och armar rödprickiga...Så mycket att det på sina ställen endast är rött för att alla prickar flyter ihop. Ser tokigt ut. På sjukvårdsupplysningen sa de att det kan vara allergi eller nedsatt immunförsvar eller nåt. Har gett honom en allergitablett för att se om det kanske slutar klia. Annars är det inget konstigt (mer än det vanliga) med honom...Ingen feber eller påverkat allmäntillstånd. Hahaha.. Ett tag trodde jag det kunde vara röda hund!!!
Jaja...Hoppas det försvinner.¨

Inte min son...men typ så här ser det ut =/


Har varit ute en kort promenad...Det blåser väldeligen men solen behagade minsann titta fram så det var ganska skönt... Synd bara att jag har något knepigt i mitt vänsterben. Det spänner och gör ont till och från...Ofta känns det som jag har ett spännband runt knäet....

Nu ska jag bara slappa....


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Aaaj, vad det ska klia och irritera!

Har också tagit en promenad i kylan,

man är ju inte riktigt van vid att det

biter i kinderna..

- men det lär man ju blide närmsta månaderna!



Ha en skön fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback