Skallebank..



Uscha...ännu en dag med värsta skallebanken. Fy fasiken vad ont det gör och vad jag mår illa. Igår hade jag nog ont för att jag sovit för mycket??? Och idag för att jag sovit för lite??? Äsch...jag vet inte, bara spekulerar. Jobbigt värre i alla fall......

Har bara legat kvar i sängen och slappat för att jag hade så ont och nu är jag stressad....Börjar jobba ett. Inte lönt att sjuka sig för detta liksom. Kanske lite luft hjälper...Vem vet.

I övrigt har jag en styck son hemma idag med igentäppt hals....Läskigt ser det ut i halsen på honom men vi avvaktar med läkare tills i morrn. Ingen feber och inga problem att svälja....Bara alldeles tjock och så ser det ut som han har halsen full av risgröt :O Läskigt...Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas ni mår bättre nu, båda två!!



Kram

Postat av: Karin

Har samma problem som du med skallen, tror att det kommer från nacken också. Jag skall snart fara och jobba, känns inget vidare när man inte mår bra. Krya på dig och ha sedan en trevlig helg.

2010-10-21 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback