Two weeks...

Exakt på dagen...två veckor tills det bär norrut igen...Längtar

 

Snart dags att stoppa denna dagen i malpåse...Dagen som började skit blev väl inte jättebra men definitivt något bättre framåt kvällningen.....

 

Fick nytt jobbscema idag och hualigen vilket schema...Men jag får väl vara glad att jag får behålla nästan hela min lediga vecka...minus en dag. Det gör ju att jag kan fortsätta åka till älskade N i samma utsträckning..Eller ja, minus en dag då ;)

Men ojojoj...Vad jag kommer att få jobba. Inte mer i antal timmar men antal dagar per vecka.....Och jag var väl den på jobb som hade mest tur med schemat måste jag säga.

Blev vän med yngstasonen också framåt kvällen...Vi har bett varandra om ursäkt och kramats lite...Får väl se hur länge det håller i sig ;)

Nu ska jag köra grabbarna bus i säng...Även om stora är ledig i morrn och kommer att protestera =) Men i säng ska han....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jobbigt när man får sämre schema... Är det p.g.a neddragningar på jobbet?

En pers. har fått gå hos oss, och det känns...



kram o hoppas din onsdag blir fin!

Postat av: ejmis

Trist med sämre schema =/

Vi har Time Care och oftast får man 80% av det man önskat =)

Kram!

2010-10-21 @ 10:36:51
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback