Fem dagar...

Japp...bara fem dagar kvar nu sen bär det norrut =) I like....

Var ledig idag och sov urlänge...Vaknade så klart med huvudvärk men det ä'r priset jag betalar för att sova lite extra.... Gick sen en tur på byn och kikade på kläder. Fanns inget kul och tur är ju det för jag har inte råd att handla ändå ;) Haha

Kom hem så ringde dottern och ville komma en sväng.... Härligt att få umgås med henne två dagar på rad... Fick förresten ett underbart kort av henne med posten idag...Värmde mammahjärtat =)

Tvättat har jag också hunnit med att göra idag och dessutom slösade jag ett par tior i kärringgrillen idag och där var nya rör så det tog bra. Känns så jäjkla bra med bara lite färg i nyllet..... Fräschare på nåt vis.

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jobbigt det där... sover man lite längre än vanligt får man huvudvärk, jag är likadan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback