Halvdålig...

Inga grabbar här som skulle upp idag så jag hade sovmorgon.....Så klart sov jag som en kratta men vägrade stiga ur sängen ;) Men det raspade så i halsen till slut så jag steg upp ändå vid elvatiden för lite kaffe.....

Oftast då jag är förkyld är det bara lite störningsmoment...Det bryter liksom aldrig ut riktigt och då kan det bannemej hålla sig borta...Hatar sådana halvmesyrer... Lite stopp i näsan och lite rasp i halsen..lite hosta..Hallååå!!!

Ska snart iväg på möte i stora grabbens skola så jag får väl göra mig i ordning.....Pussokram...


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ofta så där för mig också,

kan känna att nu blir jag nog sjuk...

Så är det lite rossligt och lite feberkänsla

- i några timmar!

Sen är det bra!

Men en eller två gånger/år brukar jag nog åka

dit ordentligt iallafall.



Nu är det strålande väder här i Sundsvall,

eftersom jag börjar mitt nya hälsosammare liv

just idag ska jag snöra på mig skorna och

ge mig ut på en långpromenad! ;-)



Hoppas det gick bra på mötet!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback