Lalalala...

Trött idag....Tre nätter har jag nu sovit som en kratta...Buhu. Så gissa om jag hoppas på en god natt som kommer..... Var dessutom upp tidigt i morse för att få upp en grabb till skolan och sen låg jag viosserligen kvar men somnade bara en kort stund innan det var dags för grabb två och mig själv...Jag hade ett jobbmöte nämligen.

Trodde att jag skulle hem och vila sen men till min glädje befinner sig dottern i byn ett par dagar så det blev istället ett par mysiga timmars umgänge med henne och sen kom grabbarna hem och det var nästan matdax... Tror det är rätt bra ändå att jag inte vilat för då är oddsen ju högre för en god natts sömn =)

Har tagit mig i kragen och betalat räkningar även denna månad...Kan ärligt säga att det är den enda fobi jag har....Fast jag vet att det måste göras och jag vet hur mycket så drar jag mig in i det sista...Som om det liksom skulle hamnat massa pengar på kontot eller nåt ;) Hehe. Nåväl...Nu é det gjort.

Hungrig som en jäkla varg....Gah, vad man ska hålla på att banta...Men fyra kilo har jag i alla fall tappat även om det stått stilla ett par dagar nu....Måste nog ha nåt och dricka........ Fylla ut magen lite ;)

Fy fabian vad jag längtar till tisdag...Åååh, 6 dagar

 

Love N.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback