Ledig med skallebank....

Hua, vilken huvudvärk jag vaknat med idag....Kanske jag sov för länge...eller ja, det är väl en sanning med modifikation. Var ju upp en sväng tidigt för att få upp en grabb sen somnade jag igen och inte förrän vid halv tio skulle nästa grabb upp.

Nåväl...damen är ju ledig idag så tid finns att kurera mig ;) Ska ta en Ibumetin och en promenad så kanske det känns bättre...Visst är frisk luft bra? Retar mig på att jag gjort av med min stegräknare... Har nåt ställe till att leta på så kanske (med tur) hittar jag den... Hade ju varit kul att se hur mycket jag vandrar ;)

Sen måste jag visst städa....Ptvi vad intekul...;) Menmen....

Och förstås....I miss you darling

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss u 2

2010-09-16 @ 12:36:12
Postat av: Anna

Hej gumman..tittar in en snabbis i flyttröran :)

2010-09-17 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback