När verkligheten flåsar i nacken....

Regn och rusk....Speglar väl lite hur jag mår just nu.



Denna jäkla ekonomi som inte går ihop..... Får lättare ångest bara jag tänker på det och därför har jag en förmåga att stoppa huvudet i sanden.... Men jag måste sluta med det. Så idag har jag trots ångesten tagit itu med lite räkningar och jag har sorterat och räknat.



Inget speciellt uppmuntrande men tjo vad jag blir i alla fall lite stolt över mig själv.

Jag ska klara mig.......Fast jag ibland vill dö så vill jag ju inget hellre än leva ;) Och jag vill leva med stolthet över att jag faktiskt kan nåt... Jag är en envis jäkel så än har inte livet tagit kål på mig....;)

Annars då...Nja, ledig idag men dygnsjobb i morrn..... Ska försöka komma mig ut på en promenix och kanske röja lite... Ett evigt röjande kan tyckas =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback