Tiden går....


Oj alltså...September redan. Jag älskar sommar och värme men några få veckor varje år kan jag tycka det är skönt med lite höst...Men bara lite, sen vill jag ha sommar igen ;) Haha....

Tänk att jag snart har känt min älskling i två år.....Och är fortfarande som nyförälskad, fast med en annan säkerhet än då. Visst är det kanske bra med distansförhållande och att ses sällan med tanke på att man kanske håller liv i det men jag hade nog ändå tyckt mer om att få dela vardagen tillsammans...Att kunna ses oftare. Menmen...tiden går som sagt och tiden får utvisa vad som sker.... I mitt huvud sker i alla fall massa ;)

Är så jäkla trött på att vara fet nu....Är ju van vid att kunna gå ner snabbt och mycket i vikt men det går inte längre...Gaaah. Kämpar med raska timslånga promenader (så fötterna kokar) och nyttig mat men noll händer ju...Har inte råd med nya kläder men har inga långbyxor som passar....Fasiken :/

Om en vecka är jag hos N...Gissa om jag längtar ;)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag kämpar också med vikten...som vanligt...och det blir verkligen inte lättare med åren...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback