Usch vilken måndag....

Kände i går kväll att en förkylning var på ingång...Det liksom kittlade längst bak i munnen. Jodå, mycket riktigt har jag i natt vaknat massa gånger med alldeles totalt intorkad mun och detta för att jag snarkat...Näsan var likson lite täppt. Inte så att jag är superförkyld men för en som jag som nästintill aldrig (peppar,peppar) är sjuk känns det sketajobbigt ;)

Sen till på köpet har jag mensont från hell.....Tror inte jag haft så ont sen jag var tonåring....Massamycket är det också =O Kan undra om det är ett förstadium till klimakteriet??? Fy bubblan =/

Dessutom regnar det.....Kan en måndag bli sämre??? Ja....Med tanke på hur det gick i valet så.....För mig värsta tänkbara måndagen....;)

Tur jag ska iväg en sväng och jobba idag så kanske jag kan skingra tankarna lite ;)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Mina 40+ besvär började med att mensen blev helt snurrig och jag blödde som sjutton. Hormonspiral fixade det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback