Fortfarande trött... och har man inte jobb så skaffar man sig det....

Vilken evig vårtrötthet jag råkat in i..... Skulle hels bara sova bort tiden. Hoppas det snart vänder.
Idag är jag i alla fall ledig och det är skönt.... Jag bara skrotar omkring =) Eller.... jag har promenerat en halvtimme visserligen ;) Ska snart ta itu med förfallet här hemma...Hehe. Är ledig i morrn med.

Ja.... som rubriken säger så är det lätt att skaffa sig nya utmaningar och jag gjorde det för en stund sedan.... Välte ner ett glas...krasch booom bang... Men i mitt försök att rädda glaset stänkte det ner i datorn....*skäms* Buhu..... Om jag nånsin får råd med en ny dator ska jag påminna mig själv om att aldrig dricka där =/

Jaja.... den funkar fortfarande men för varje gång jag gör detta så blir datorn nån funktion fattigare.... Fy mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback